PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łobzie, w pokoju nr 5, bądź pobrać na stronie internetowej www.bip.lobez.pl
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
1. „Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew" od właściciela nieruchomości, o którym mowa w art. 83f ust. 1 pkt. 3a, zawierający:
• imię, nazwisko właściciela nieruchomości,
• oznaczenie nieruchomości, z której planowane jest usunięcie drzewa,
• rysunek albo mapka określająca usytuowanie drzewa na nieruchomości.
2. Załączniki:
• w przypadku działania przez przedstawiciela - upoważnienie dla osoby załatwiającej sprawę.
III. OPŁATY
Nie pobiera się opłaty skarbowej za dokonanie czynności urzędowej.
Opłata skarbowa:
• od upoważnienia dla osoby załatwiającej sprawę - 17,00 zł.
Opłatę skarbową można uiścić w Kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 35 dni (21 dni na dokonanie oględzin, 14 dni od dokonania oględzin na wniesienie sprzeciwu). Sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
VI. INFORMACJE DODATKOWE
VII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Inspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Piotr Dynowski – pokój nr 5, tel. 091 397 4210.