PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wszczęcie z urzędu postępowania administracyjnego.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wykaz osób nieposiadających umów na wywóz odpadów – źródło danych: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Łobzie lub zgłoszenie Straży Miejskiej.
III. OPŁATA SKARBOWA:
Brak opłat.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA:
1. Kontrola posesji w zakresie usuwania odpadów z nieruchomości.
2. Zawiadomienie wydane przez Burmistrza Łobza o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu w stosunku do osób nie posiadających umów na wywóz odpadów komunalnych lub gromadzących odpady w sposób niezgodny z przepisami.
3.Czynny udział strony w postępowaniu.
4.W przypadku nie zawarcia umowy na wywóz odpadów, wydanie przez Burmistrza Łobza decyzji nakazującej usunięcie odpadów z nieruchomości.
5.W przypadku braku realizacji decyzji nakazującej, podjęcie działań przewidzianych przepisami prawa.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
- do 14 dni w przypadku niezwłocznego usunięcia odpadów i zawarcia umowy na ich wywóz.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie w informacji zwrotnej strony numeru telefonu, adresu e-mail oraz godzin, w których można uzyskać informacje dodatkowe od osoby wskazane j w decyzji do usunięcia odpadów w znacznym stopniu może ułatwić załatwienie sprawy.
VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Inspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska - Małgorzata Muszyńska -Rudzka – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.
IK. – 17 Wydanie V z dnia 25.11.2011 r.