PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Łobzie przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl.
Społeczna Komisja Mieszkaniowa w Łobzie rozpatruje wniosek. Następnie członkowie Społecznej Komisji Mieszkaniowej dokonują przeglądu zajmowanego przez wnioskodawcę lokalu mieszkalnego, a na kolejnym zebraniu Komisji Mieszkaniowej wniosek zostaje rozpatrzony.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Do wniosku należy dołączyć:
III. OPŁATY
Nie dotyczy.
IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Bez zbędnej zwłoki.
V. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VI. INFORMACJE DODATKOWE
Aby wniosek został rozpatrzony pozytywnie muszą być spełnione następujące warunki:
średni miesięczny dochód na jednego członka gospodarstwa domowego w okresie 3 miesięcy poprzedzających datę złożenia wniosku, lub dochód wszystkich osób uprawnionych do przydziału lokalu w ostatnich 3 miesiącach, nie może przekroczyć:
a) dla osób ubiegających się o oddanie w najem lokali mieszkalnych :
-100 % najniższej emerytury w gospodarstwie jednoosobowym,
-75 % najniższej emerytury w gospodarstwie domowym wieloosobowym,
b) dla osób ubiegających się o oddanie w najem lokali będących przedmiotem umowy najmu socjalnego lokalu:
-75 % najniższej emerytury w gospodarstwie jednoosobowym,
-50 % najniższej emerytury w gospodarstwie domowym wieloosobowym".
VII. OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Anna Stepasik - pokój nr 9, tel. (091) 397 61 70.