PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łobzie, w pokoju nr 8, bądź pobrać na stronie internetowej www.bip.lobez.pl
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o przeniesienie decyzji ustalającej warunki zabudowy.
Do wniosku należy dołączyć:
III. OPŁATY
Od decyzji o warunkach zabudowy wnosi się opłatę skarbową w wysokości – 56 zł (z wyjątkiem budownictwa mieszkaniowego) – płatne w Kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Wydawana jest decyzja przenosząca warunki zabudowy lub decyzja o odmowie przeniesienia warunków zabudowy.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów, sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1.Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.