PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokoju nr 11 Urzędu Miejskiego. Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.
II.WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek o wydanie zaświadczenia,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej (jeżeli podlega opłacie skarbowej).
III. OPŁATY
- nie podlega opłacie skarbowej w sprawach: ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego, rent strukturalnych, ulg określonych w przepisach szczególnych dla żołnierzy niezawodowych i osób odbywających służbę zastępczą oraz ich rodzin, a także uprawnień dla osób niepełnosprawnych i osób objętych przepisami o szczególnych uprawnieniach dla kombatantów (art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. b),
- w pozostałych przypadkach opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia w wysokości 17,00 zł:
- opłata skarbowa od pełnomocnictwa lub prokury albo jego wpisu, w wysokości 17,00 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej na podstawie art. 7 ust. 1 – 5).
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Wydanie zaświadczenia na podstawie prowadzonych przez Urząd ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuje
w drodze postanowienia, na które przysługuje stronie prawo do wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Łobza, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie numeru telefonu ułatwi procedowanie sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ:
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Paulina Maciejczak, pokój nr 11, tel. (091) 397-61-73.