PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łobzie, w pokoju nr 8, bądź pobrać na stronie internetowej www.bip.lobez.pl
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie decyzji ustalającej warunki zabudowy.
Do wniosku należy dołączyć:
1. kopia mapy zasadniczej – 3 sztuki,
2. załącznik graficzny w postaci szkicu zagospodarowania terenu wykonany na kopii mapy zasadniczej,
3. ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w przypadku przedsięwzięć wymienionych w Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.
III. OPŁATY
Od decyzji o warunkach zabudowy wnosi się opłatę skarbową w wysokości – 598 zł (zwolnienia dotyczą wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy) – płatne w Kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Wydawana jest decyzja ustalająca lokalizację inwestycji celu publicznego lub decyzja o odmowie ustalenia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie do dwóch miesięcy.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Łobza w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169