PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy.
Do wniosku należy dołączyć:
- plan sytuacyjny z lokalizacją reklamy,
- projekt graficzny reklamy (wymiary, kolorystyka),
- pozwolenie na budowę, jeżeli reklama ma być wolno stojąca, trwale związana z gruntem.
III. OPŁATY
Minimalną stawkę do negocjacji za umieszczenie reklam i tablic informacyjnych na budynkach i terenach stanowiących własność komunalną:
- 240,00 zł za 1 m2 powierzchni reklamy, tablicy informacyjnej (opłata roczna),
wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
- Przeprowadzenie wizji lokalnej przez pracownika Urzędu Miejskiego w Łobzie,
- Wydanie zgody następuje w formie zezwolenia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku oraz wymaganych dokumentów, sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
1.Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2.W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
3.Za przekroczenie terminu określonego w zezwoleniu lub umieszczenie większej powierzchni reklamy, zostanie naliczona kara pieniężna w wysokości trzykrotnej opłaty zezwolenia, włącznie z natychmiastowym usunięciem reklamy na koszt Właściciela.
VIII.OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.