PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r - Ordynacja podatkowa /tekst jednolity Dz.U z 2019r poz.900 ze zm./
Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej /Dz.U. Dz.U.2019.1000 ze zm./
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesantów lub w pokoju nr 42.
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie lub w pokoju nr 42. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości .
III. OPŁATY
Opłata skarbowa - zaświadczenie- 21,00 zł
Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się gotówką w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Złożenie wniosku przez podatnika a następnie wydanie zaświadczenia i jego doręczenie.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni
VI.TRYB ODWOŁAWCZY
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia stronie, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII.OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ ( ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Wydział Finansowo - Budżetowy- inspektor ds. księgowości podatkowej Jolanta Jaremko, pokój nr 42, tel. 091 397 40 03