PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w pokoju nr 10 Urzędu Miejskiego.
Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego.
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Osoba fizyczna:
- oświadczenie osoby fizycznej ubiegającej się o ulgę w spłacie należności,
- zaświadczenia o dochodach i wydatkach wszystkich członków rodziny z ostatnich trzech miesięcy.
Przedsiębiorca:
- zaświadczenia o pomocy de minimis otrzymane w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie,
- formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę,
- oświadczenie o stanie majątkowym.
III. OPŁATY
Nie podlega opłacie skarbowej.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 1 miesiąca.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu ułatwi kontakt z wnioskodawcą.
VIII. OSOBA ZAŁATWIEJĄCA SPRAWĘ
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Joanna Romejko - pokój nr 10, tel. (091) 397-61-71