PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
III. OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości:
1) od wypisu:
a) do 5 stron - 30,00 zł
b) powyżej 5 stron - 50,00 zł
2) od wyrysu:
a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu
pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą
stronie formatu A4 - 20,00 zł
b) nie więcej niż - 200,00 zł
wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89937510382600483520000010.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
1. Odszukanie numeru działki (działek) na mapie ewidencyjnej.
2. Zlokalizowanie działki na planszy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
3.Odczytanie przeznaczenia działki.
4. Wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie 14 dni od daty wpływu wniosku.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.