WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O POŁOŻENIU NIERUCHOMOŚCI W OBSZARZE REWITALIZACJI LUB OBSZARZE ZDEGRADOWANYM
PODSTAWA PRAWNA
• Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2024 r. poz. 278),
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111 z późn. zm.),
• Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572.).
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Formularze wniosków można otrzymać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Łobzie, w pokoju nr 8, bądź pobrać na stronie internetowej www.bip.lobez.pl
Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 19 na parterze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
III. OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89 9375 1038 2600 4835 2000 00 10.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
Wydanie zaświadczenia o położeniu nieruchomości w obszarze rewitalizacji lub obszarze zdegradowanym.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie 7 dni od daty wpływu wniosku.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Inspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Moczulska – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.