PODSTAWA PRAWNA
I. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wnioski przyjmowane są w Sekretariacie Urzędu Miejskiego przy ul. Niepodległości 13 w Łobzie, pokój nr 24 na I piętrze. Wnioski można również składać za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Łobzie poprzez stronę www.bip.lobez.pl
II. WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia.
III. OPŁATY
Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł wnosi się w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie lub na konto: Bank Spółdzielczy O/Łobez: 89 9375 1038 2600 4835 2000 00 10.
IV. SPOSÓB POSTĘPOWANIA
1. Odszukanie numeru działki (działek) na mapie ewidencyjnej.
2. Zlokalizowanie działki na planszy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
3. Odczytanie przeznaczenia działki.
4. Wydanie zaświadczenia.
V. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
W terminie 7 dni od daty wpływu wniosku.
VI. TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
VII. INFORMACJE DODATKOWE
Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
VIII. OSOBA ZAŁATWIAJĄCA SPRAWĘ (ODPOWIEDZIALNY ZA PROCES)
Podinspektor Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Ochrony Środowiska – Aneta Pers – pokój nr 8, tel. 091 397 6169.